اخبار ری آب

بازدید استاندار ایلام از تصفیه خانه آب شرب شهر ملکشاهی (14 آبان 1402)

استاندار محترم ایلام جناب آقای دکتر بهرام نیا به همراه تنی چند از مسئولین استانی از جمله جناب آقای مهندس باقی، قائم مقام و معاون محترم توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، فرماندار محترم شهرستان ملکشاهی جناب آقای غلامی و رییس شورای شهرستان، از تصفیه خانه آب ملکشاهی بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.
در این بازدید که جمعی از مردم ملکشاهی نیز حضور داشتند، جناب آقای مهندس امیر باقی معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان ابلام، گزارشی از پیشرفت پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی، روستاهای مسیر و تکمیل تصفیه خانه ارائه نمود. علاوه بر این بر اساس گزارش روابط عمومی آبفای استان ایلام، جناب آقای مهندس امیر باقی معاون توسعه و بهره برداری آب اعلام نمودند «این پروژه در سال جاری رقمی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد که با توجه به وضعیت سازه ای و شروع بکار پیمانکار نصب تجهیزات، در تلاشیم که تا دهه فجر و یا نهایتا تا پایان امسال با توجه به مطالبه به حق مردم شریف شهرستان ملکشاهی شاهد بهره برداری از این تصفیه خانه آب باشیم».
استاندار محترم نیز اعلام نمودند که پشتیباتی های لازم برای تامین اعتبار لازم جهت اتمام پروژه را انجام خواهند داد و برتعجیل در اتمام پروژه تاکید کردند.
در این بازدید سرپرست دستگاه نظارت شرکت مهندسبن مشاور ری آب، جناب آقای مهندس طارق کاظم بیگی نیز حضور داشتند و توضیحت لازم را به هیئت بازدید کننده از نصفیه خانه ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =