اخبار ری آب

برگزاری جلسه کارگروه نظارت (28 دی 1402)

در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، مدیریت محترم عامل با تاکید بر اهمیت مسئولیت همکاران نظارت، خواستار  توجه ویژه به مسائل مربوط به HSE، جلوگیری از کارهای نا ایمن، و تهیه مستندات قوی در پروژه های نظارتی شدند.

ایشان در ادامه با توضیح پیرامون مصوبه مجمع عمومی شرکت ری آب در سال جاری، جهت ایجاد هلدینگ و تاسیس شرکت های اقماری و واگذاری بخشی از سهام این شرکتها به کارکنان شرکت، از همکاران حاضر در جلسه در خصوص جزییات این موضوع، که در جلسه شماره 104 شورای مدیران به آن پرداخته شد، جویا شدند که با توجه به عدم اطلاع ایشان، با انتقاد از مدیران امورها به دلیل عدم اطلاع رسانی، خواستار انتقال صحبت های انجام شده در این خصوص، توسط مدیران مناطق نظارتی به سایر همکاران امور نظارت شدند.

مدیر عامل محترم توضیح دادند که در نظر است شرکتهایی در زمینه تاسیسات آب و فاضلاب، نقشه برداری و برق(انتقال و توزیع) تاسیس شود. این شرکتها باید در ادامه با اخذ گواهینامه صلاحیت مهندسی مشاور، نسبت به چابک سازی و کاهش هزینه های بالاسری، به شرکت مادر، یعنی ری آب، کمک کنند و همکارانی که در آنها سهامدار خواهند شد، از منافع بیشتری برخوردار شوند.

علاوه بر این، دو شرکت دیگر نیز در زمینه پیمانکاری(برای اخذ رتبه در رشته آب) و بازرگانی ثبت خواهند شد. در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر فاضلی، مدیر محترم امور مطالعات، در ارتباط با اهمیت HSE در پروژه های نظارتی اظهار نظر کردند.

سپس مدیران مناطق نظارتی به ترتیب آقایان مهندسین جاری، بهفر، داودیان، کریم زاده، موسویان و پارسائیان به ارائه گزارش یک ماه گذشته پرداختند.  در این جلسه آقایان مهندسین پارسائیان، کریم زاده و بهفر به صورت ویدئو کنفرانس، در جلسه حضور داشتند.

در ضمن در میانه جلسه نیز از جناب آقای آراسته، مدیر محترم امور مالی، دعوت شد که در خصوص مسائل مالی پروژه ها به این کارگروه ملحق شوند و حدود یک ساعت از وقت جلسه نیز به این مسائل اختصاص یافت. نهایتاً این جلسه که از ساعت 9 شروع شده بود در ساعت 15 به اتمام رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =