اخبار ری آب

جلسه شماره 104 شورای مدیران (18 دی ۱۴۰۲ )

این جلسه با سخنان مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار آغاز شد. اهم مباحث مطرح شده توسط ایشان، بر اساس دستور جلسه، عبارت بودند از:

    • در راستای مباحث جلسه قبل، در خصوص ایجاد هلدینگ و تاسیس شرکت های اقماری ری آب و واگذاری بخشی از سهام این شرکت ها به همکاران جهت ایجاد شرایط مالکانه برای همکاران و همچنین چابکی بیشتر و بالاسری کمتر برای ارائه خدمات و فعالیت های مهندسی، چند شرکت در زمینه مهندسی مشاور، پیمانکاری و بازرگانی در حال تاسیس داریم، که تا یک ماه دیگر این کار انجام می شود و بنا داریم که بخشی از سهام این شرکت ها را به همکاران واگذار کنیم.
    • در همین ارتباط برای اخذ گواهینامه پیمانکاری نیز اقدامات لازم انجام شده است و می توان امیدوار بود تا حدود یک ماه دیگر به نتیجه قطعی و صدور گواهینامه بیانجامد.
    • در خصوص توسعه بازار، اقداماتی در باب ارتباط با اراده خدات مهندسی به شرکت های صنعتی انجام شده است و در آینده ای نزدیک اخبار آن منتشر خواهد شد.
    • علاوه بر این موارد، در خصوص گواهینامه مهندسی مشاور نسبت به ارتقاء رتبه رشته سدسازی از 2 به 1 ، اخذ گواهینامه های جدید در رشته های شهرسازی، ساختمان، خدمات اقتصادی نیز برنامه ریزی شده است.
    • موضوعات مطرح شده در کارگروه بیمه برای بستن پرونده قراردادهای باز، پی گیری شد.
    • طبق برنامه ریزی انجام شده وبسایت شرکت در حال حاضر به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، در دسترس مخاطبان می باشد. در مقایسه با سایر شرکت های مشابه نیز از وضعیت سئوی بهتری برخوردار است.
    • با هدف توسعه بازار بین المللی، موضوع حضور در مناقصات برون مرزی نیز به طور مستمر پی گیری می شود. شبکه اجتماعی Linkedin نیز که در دو ماه اخیر، فعالیت خود را شروع کرده است، خوشبختانه ارتباط خوبی را با مخاطبین برقرار کرده است.
    • با توجه به زمان دو ماه و اندی باقی مانده تا پایان سال، لازم است صورتحسابها هر چه سریع تر توسط امور حقوقی و قرارداده تهیه و ارسال شود و امورهای مطالعات و نظارت نیز لازم است نسبت به پی گیری و وصول مطالبات مبادرت نمایند.

سپس مدیران محترم امورهای مختلف، به ترتیب براساس دستور جلسه، جناب آقای تاج الدینی(مدیر امور منابع انسانی)، جناب آقای آراسته(مدیر امور مالی)، سرکار خانم مهندس اسلامی(مدیر امور حقوقی و قرارداها)، جناب آقای مهندس اسدی کنی(نماینده امور مطالعات) و جناب آقای دکتر محمدی شوره(مدیر امور نظارت) در موارد بالا و سایر موارد، اظهار نظر کرده و به ارائه گزارش از امورهای تحت مدیریت خود پرداختند.

این جلسه که از ساعت 14 شروع شده بود پس از 6 ساعت گفتگو، ارائه گزارش و تبادل نظر در ساعت 20 به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =