اخبار ری آب

برگزاری جلسه کارگروه مطالعات با حضور ارکان امور مطالعات (15 بهمن ۱۴۰۲)

این جلسه، نسبت به جلسات پیشین کارگروه امور مطالعات از تغییراتی برخوردار بود. از جمله دعوت از مسئول بخش فن آوری اطلاعات شرکت برای حضور در جلسه و ارائه توضیحات لازم در ارتباط با امنیت شبکه و سیستم ها بود. تغییر بعدی دعوت از مدیران و مسئولین گروه خدمات فنی که نوع فعالیت ایشان و فعالیت امور مطالعات، سنخیت و ارتباط زیادی با هم دارد که قرار شد در جلسات بعدی کارگروه مطالعات نیز مدیران و مسئولین گروه خدمات فنی نیز حضور داشته باشند که هماهنگی های لازم بین بخش های تخصصی حوزه های مطالعاتی مستقر در دو امور، بیش از پیش برقرار شود.

در ابتدا مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، با توجه به اختلالات بوجود آمده در مورخ پنجم بهمن ماه برای شبکه فن آوری اطلاعات، توضیحاتی را از کارهای انجام شده از طریق مجاری قانونی و نتایج حاصله را به حاضرین در جلسه ارائه نمودند. علاوه بر این به دلیل آسیب پذیر بودن شبکه داخلی، می بایست اقداماتی را برای تامین امنیت بیشتر شبکه در دستور کار شرکت می باشد که از طریق مسئول بخش فن آوری اطلاعات شرکت به همکاران ساختمان مهندسی، که بیشترین کاربران دفتر مرکزی را در خود جای داده است، ارائه می کنند. بخشی از این موضوعات، سخت افزاری، بخشی دیگر نرم افزاری و بخشی نیز رفتاری است که در قالب پروتکل های امنیتی به حضور همکاران عرضه خواهد شد.

سپس مسئول محترم بخش فن آوری اطلاعات شرکت، جناب آقای مهندس صادقی، در ارتباط با دلایل احتمالی بروز اختلال توضیح دادند و اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری ایکه در ده روز گذشته انجام داده اند و در ادامه انجام خواهند داد را به اطلاع همکاران حاضر در جلسه رساندند. پس از آن در خصوص ضرورت ایجاد برخی از محدودیت ها در دسترسی های فیزیکی و مجازی، توضیح دادند. موضوعی که موفقیت آن، مستلزم همکاری کلیه همکاران محترم با بخش فن آوری اطلاعات می باشد.

در ادامه در ارتباط با ثبت و ارسال مکاتبات شرکت، تا زمان رفع اختلال ابجاد شده، توسط مدیر عامل محترم تاکید شد که کلیه اقدامات، براساس رویکرد ابلاغی در تاریخ 1402/11/7 انجام گردد.

پس از آن، معاون امور مطالعات در گروه آب، جناب آقای مهندس رادمهر در خصوص پروژه های فعال گروه آب و اقدامات انجام شده در این گروه جهت پویایی اقتصاد پروژه ها در ماه های گذشته توضیحاتی دادند. موضوعی که مورد توجه مدیر عامل محترم قرار گرفت و تاکید نمودند که سایر گروه ها و مدیران پروژه ها نیز لازم است با جدیت تمام و با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال، پی گیر مسائل اقتصادی پروژه ها باشند. پس از آن و در ادامه معاون محترم امور مطالعات در گروه فاضلاب، سرکار خانم مهندس عارفی مهر نیز نسبت به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در این گروه پرداختند که بخشی از آن نیز در ارتباط با نتایج حاصله در ارتباز با اقتصاد پروژه های محوله بود. سپس معاون محترم امور مطالعات در گروه آبهای سطحی، جناب آقای مهندس امینی نیز نسبت به ارائه گزارش از اقدامات انجام  شده در این گروه پرداختند که در ارتباط با اقتصاد پروژه ها، نیازمند پی گیری بیشتر بود.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه سه ساعته، که از ساعت 15 تا 18 به طول انجامید، برنامه ریزی های لازم برای پی گیری های فنی، قراردادی و مالی پروژه های مطالعاتی صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =