اخبار ری آب

برگزاری جلسه کارگروه مطالعات با حضور ارکان امور مطالعات (۷ دی ۱۴۰۲)

این جلسه نیز مشابه جلسه هفته قبل کارگروه نظارت، با محوریت اقتصاد پروژه ها تشکیل شد.موضوعی که در امور مطالعات، علیرغم تلاش های همکاران محترم، از ناترازی برخوردار است و لازم است ساز و کارهای جدیدی را برای افزایش در آمد این امور، به کار بست.
در این راستا مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، از مدیریت، معاونت ها و سایر ارکان امور مطالعات خواست که در خصوص بهبود شرایط باید اهداف اقتصادی معینی را برای هر یک از معاونت ها تعریف کرد و هر یک از معاونت ها باید تحولات جدیدی را رقم بزنند.
در شرایط بحران اقتصادی نمی توان، هدف و برنامه عبور از بحران را نداشت. قطعا باید امور مطالعات، برای تحصیل درآمدهای خود اقدام کند و به عنوان یک امور مولد، درآمد و هزینه خود را مدیریت کند.
در ادامه به ترتیب معاون محترم گروه فاضلاب، سرکار خانم مهندس عارفی مهر، نماینده گروه آبهای سطحی، جناب آقای مهندس کرمی و معاون گروه آب، جناب آقای مهندس رادمهر درباره وضعیت پروژه های حوزه معاونت های مربوطه، با ارائه گزارش های مصور به ایراد سخن پرداختند.
در پایان مدیر عامل محترم، ضمن تشکر از ارائه گزارش معاونتهای مختلف امور مطالعات بر این نکته تاکید کردند که در نوبت های بعدی، قالب و فرمت واحدی برای فایل ها، طراحی کنند‌. حتی لازم است ری آب دارای یک فرمت واحد برای فایل های پاورپوینت باشد که صفحه شروع و پایان، محتوا، رنگ زمینه، فونت متن های فارسی و انگلیسی، محل لوگوها و … در آن یکسان سازی شده باشد.
این جلسه که از ساعت ۱۱:۳۰ شروع شده بود ساعت ۱۵:۳۰ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =