اخبار ری آب

جلسه پروژه پایش و سنجش مستمر منابع آب سطحی و زیرزمینی و تهیه گزارش های تحلیلی استان خراسان رضوی (18 دی ۱۴۰۲)

در روز دوشنبه مورخ 1402/10/18 جلسه ای در محل دفتر مطالعات پایه منابع آب در آب منطقه ای خراسان رضوی در شهر مشهد با حضور نمایندگان محترم کارفرما، جناب آقای دکتر ارجمند شریف (مدیر مطالعات و نماینده مدیرعامل)، جناب آقای دکتر عرفانی(مدیر پروژه) و نمایندگان شرکت مهندسین مشاور ری آب جناب آقای مهندس زهرایی(مدیر امور بهره برداری)، جناب آقای مهندس عزیزی(مدیرپروژه) و جناب آقای مهندس صفایی(سرپرست طرح در منطقه) برگزار شد که نتایج جلسه منتج به تنظیم و امضای صورتجلسه با امضای طرفین شد.

در ابتدای جلسه، جناب آقای مهندس زهرایی گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شرکت مهندسین مشاور ری آب، طی دو ماه گذشته از پروژه را ارائه دادند.

در ادامه جلسه جناب آقای دکتر ارجمند شریف ضمن بیان مجدد اهمیت پروژه و حساسیت ویژه این قرارداد و داده برداری های دقیق و به موقع، در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، توافق نمودند که جهت نیل به اهداف مد نظر در خصوص پشتیبانی مالی پروژه، عنایت لازم به عمل آید.

همچنین در این بازدید، در محل دفتر مشهد شرکت مهندسین مشاور ری آب، جلسه ای با حضور همکاران دفتری و صحرایی شاغل در پروژه برگزار و به مسائل و مشکلات آنها پرداخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =