اخبار ری آب

جلسه با مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای مرکزی درباره طرح انتقال آب به شهر ساوه از سد کوچری (1403/1/20)

این جلسه که بر اساس نیاز طرح، توسط شرکت آب منطقه ای مرکزی، برنامه ریزی شده بود، در ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۰‌ام فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس پروفسور رازقی شرکت مهندسین مشاور ری آب برگزار گردید. در این جلسه از مدیران شرکت آب منطقه ای مرکزی آقایان مهندسین اسدی، مدیر عامل محترم، تاج آبادی، مدیر محترم دفتر طرح‌های توسعه منابع آبی، آقایی مدیر دفتر فنی و بختیاری حضور داشتند. بنابه دعوت دستگاه اجرایی، از طرف شرکت لوله و ماشین سازی ایران نیز آقایان مهندسین هشترودی، رئیس هیئت مدیره و پاکروح، مشاور مدیر عامل و همکاران ایشان، در جلسه حضور به هم رساندند. از طرف ری آب هم مدیرعامل محترم، آقای مهندس بخشنده آبکنار به همراه برخی از مدیران اعم از آقایان دکتر فاضلی و محمدی و آقایان مهندسین موسویان، تقوی، رادمهر و حسن زاده در جلسه حضور داشتند.

در این جلسه پس از طرح مقدماتی از جمله تشریح اجمالی از طرح، موضوعاتی مانند بررسی استفاده از لوله‌های چدن نشکن در بخشی از طرح با توجه به تنش آبی و استفاده از چاه‌های آوه برای عبور از بحران کم آبی شهر ساوه مطرح گردید. سپس توضیحات هیدرولیکی طرح توسط آقای مهندس حسن زاده، کارشناس مشاور، آقای مهندس رادمهر، معاون آب امور مطالعات، آقای دکتر فاضلی، مدیر امور مطالعات و گزینه‌های مختلف طرح ارائه گردید.

در این جلسه مقرر شد که تمامی جوانب فنی-اقتصادی و قراردادی تغییر جنس لوله در بخشی از مسیر خط انتقال که قرار است به صورت اضطراری از محل چاه های نزدیک با شهر ساوه تغذیه شود، مورد بررسی قرار گیرد.

جلسه فوق در ساعت 14:00 به پایان رسید.

پروژه های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =