اخبار ری آب

پروژه فاضلاب اهواز میزبان مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (۶ دی ۱۴۰۲)

روز چهارشنبه مورخ ۶ دی ۱۴۰۲ طی بازدید مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب کشور، جناب آقای دکتر امینی و مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان جناب آقای دکتر کرمی نژاد و هیئت همراه و همکاران دستگاه نظارت شرکت مهندسین مشاور ری آب از پروژه های مختلف طرح فاضلاب، از جمله شبکه جمع آوری، ایستگاه پمپاژ ملی راه و ایستگاه پمپاژ پل هشتم، ایشان در جریان مراحل پیشرفت پروژه، مسائل و مشکلات موجود قرار گرفتند.

ایستگاه پمپاژ ملی راه با دبی ۱۳۸۰ لیتر بر ثانیه و تعداد ۱+۳ الکتروپمپ، هریک با توان ۹۰ کیلو وات و ارتفاع پمپاژ ۱۵ متر با پیشرفت ۹۸ درصد در حال تکمیل است.
همچنین ایستگاه پمپاژ پل هشتم با دبی ۲۱۰۰ لیتر بر ثانیه و تعداد ۱+۳ الکتروپمپ هریک با توان ۱۶۰ کیلو وات  و ارتفاع پمپاژ ۱۴.۵ متر با پیشرفت ۸۶ درصد در حال اجرا می باشد.
با بهره برداری از این ایستگاه‌ها تحول مهمی در بهبود شرایط زیست محیطی شهر اهواز و رودخانه کارون ایجاد خواهد شد و در ۹ نقطه ورود فاضلاب به رودخانه کارون قطع خواهد شد.
در این بازدید، مدیر عامل محترم آبفای کشور، از تلاش های صورت گرفته توسط ارکان پروژه از جمله مهندسین مشاور ری آب، برای احداث این تاسیسات مهم و کلیدی، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =