اخبار ری آب

جلسه هم اندیشی با مدیران آبفای استان قزوین (1 اردیبهشت ۱۴۰3 )

جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان شرکت آب وفاضلاب استان قزوین در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال 1403 به صورت ویدئو کنفرانس در سالن پرفسور رازقی شرکت مهندسین مشاور ری آب برگزار گردید.

این جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به نقشه های اجرایی و شروع کار پیمانکار طرح و با حضور آقای مهندس حیدری، معاونت بهره برداری و توسعه آب، آقای مهندس ابراهیمی، مدیر دفتر فنی آب، آقای مهندس احمدی، مدیر دفتر بهره برداری، آقای مهندس فرج زاده ها، مجری طرح و آقای مهندس قلی زاده، کارشناس دفتر فنی از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و نیز آقای دکتر محمدی شوره، مدیر امور نظارت، آقای مهندس پارسائیان، مدیر منطقه ای نظارت، خانم مهندس پاد، معاون امور نظارت، آقای مهندس اسدی کنی، معاون امور مطالعات، خانم  مهندس اکبری و خانم مهندس طهوری از کارشناسان پروژه برگزار شد.

در این جلسه به طرح مسائلی در خصوص پروژه نظارت بر اجرای مخازن شمال شهر قزوین (عظیمیه) و ایستگاه های پمپاژ آن پرداخته شد. از جمله موارد مهمی که در جلسه فوق مورد بررسی قرار گرفت می توان به تغییرات مربوط به ارتفاع مخازن، تلفیق  مخازن 15000 و 10000 متر مکعبی با توجه به مشکلات اجرایی و تعداد کمپارتمان های مخزن اشاره نمود.

این جلسه با آرزوی پیشبرد هر چه بهتر اهداف مشترک کارفرما و مشاور در انجام طرح های مطالعاتی و نظارتی استان قزوین، با ذکر صلوات به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =