اخبار ری آب

جلسه کار گروه تصفیه خانه ششم تهران (۲۰ آبان ۱۴۰۲)

با توجه به بازدید مشاور محترم وزبر نیرو از بزرگترین تصفیه خانه آب خاورمیانه در تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ جلسه کارگروه این تصفیه خانه در روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جلسه ابتدا جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، مدیر عامل محترم، به موضوعات کلیدی مرتبط با بازدید جناب آقای دکتر جبارزادگان، مشاور محترم وزیر نیرو و مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای تهران پرداختند. از جمله:

    • تعهد شرکت آب منطقه ای تهران به وزارت نیرو برای آماده کردن واحدهای فرایندی مدول اول تصفیه خانه به ظرفیت اسمی این مدول معادل ۷۵۰۰ لیتر بر ثانیه که در حال حاضر یک خط از سه خط جریان آن در حال بهره برداری است.
    • حمایت وزارت نیرو برای تامین اعتبار از منابع مختلف در حد ۱۰۰۰ میلیارد تومان
    • ضرورت تعیین تکلیف تحویل کلیه مدارک پروژه بر اساس MDR مصوب پروژه
    • ضرورت تعیین تکلیف تجهیزات برقی، مکانیکی و ابزار دقیق خریداری شده در پیمان قبلی و کمبود آنها
    • ضرورت نقشه برداری عاجل برای ارائه نقشه ها و مشخصات فنی واحد ریکاوری تصفیه خانه
    • ضرورت نقشه برداری عاجل برای ارائه نقشه ها و مشخصات فنی دیوار محوطه
    • ضرورت برنامه ریزی برای هدایت درست پروژه در چارچوب برنامه زمانبندی اجرایی با جریان نقدی مربوطه برای تحقق به موقع تعهد شرکت آب منطقه ای تهران برای آماده شدن مدول اول تصفیه خانه و رسیدن به ظرفیت اسمی آن

در ادامه معاون محترم منطقه ۱ امور نظارت شرکت، جناب آقای مهندس موسویان به بیان موانع و مشکلات کار پرداختند و از مدیر محترم امور مطالعات، مدیر محترم مطالعات پروژه تصفیه خانه ششم و سرپرست نظارت کارگاهی این پروژه، درخواست کردند که به مواردی که مدیر عامل محترم بیان کردند، عمل شود تا به موقع امکان به بهره برداری رساندن تصفیه خانه در حد ظرفیت اسمی آن میسر گردد.

سپس مدیر محترم مطالعات این پروژه، جناب آقای مهندس توانا به بخشهای مهندسی باقیمانده اشاره کردند و از امور مطالعات درخواست کردند که راهبرد مطرح شده در این جلسه را مد نظر قرار دهند و با کمک تیم کارشناسی امور مطالعات امکان رسیدن این راهبرد را فراهم کنیم.

سرپرست محترم نظارت کارگاهی، جناب آقای مهندس کیمیاوی نیز به بیان توضیحاتی در خصوص مستندسازی های انجام شده در کارگاه پرداختند و متعهد شدند کارهای نقشه برداری مطروحه را طی هفته جاری تحویل امور مطالعات بدهند و مدیر محترم امور مطالعات، جناب آقای دکتر فاضلی نیز آمادگی تدقیق نقشه ها و مشخصات فنی را اعلام کردند. سایر اعضای محترم جلسه نیز در باره پیش نیازهای حوزه کاری خود و برنامه ریزی انجام شده پرداختند.

در پایان بنا به توصیه مدیر عامل محترم مقرر شد که جلسه ای در اسرع وقت با مجری مخترم طرح، در شرکت آب منطقه ای برگزار شود و موضوعات مطرح شده در جلسه با ایشان در میان گذاشته شود تا فعالیت پروژه در راستای رسیدن به هدف ترسیم شده قرار گیرد. این جلسه هماهنگی نیز فی المجلس، توسط مدیر محترم مطالعات پروژه با مجری محترم طرح، هماهنگ شد و قرار شد روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در دفتر ایشان برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =