اخبار ری آب

جلسه شماره 106 شورای مدیران (15 فروردین ماه ۱۴۰3 )

یکصد و ششمین جلسه شورای مدیران شرکت مهندسین مشاور ری آب در روز 15 فروردین ماه سال 1403 تشکیل گردید. این جلسه با سخنان مدیر عامل محترم، جناب مهندس بخشنده آبکنار و خوشامدگویی ایشان به حضار بابت آغاز سال جدید و آرزوی سالی پر از تلاش و امید آغاز گردید. اهم مباحث مطرح شده توسط ایشان و مدیران محترم امور مختلف شرکت، بر اساس دستور جلسه، به قرار زیر بود:

1.امور مالی

الف- ارائه گزارش از دریافت ها و پرداخت های پایان سال 1402

ب- ارائه گزارش از وضعیت بیمه قرارداد ها

ج- ارائه گزارش از وضعیت بدعی بیمه پروژه بهره برداری اهواز

2.امور منابع انسانی

الف- ارائه گزارش از اتوماسیون اداری: با توجه به ضرب الاجل اتمام فرایند پیاده سازی این اتوماسیون، مقرر شد این مهم تا پایان اردیبهشت ماه 1403 کارها به صورت فشرده دنبال شود.

ب:- ارائه گزارش از قراردادهای سال 1403 پرسنل: مقرر گردید ورود اطلاعات در نرم افزار اتوماسیون جدید انجام گیرد.

ج- ارائه گزارش از قراردادهای پرسنلی امور بهره برداری: مقرر گردید کارگروهی با حضور مدیران محترم منابع انسانی، مالی، بهره برداری، حقوقی و مشاور کار و تامین اجتماعی تشکیل گردد.

د- ارائه گزارش از آمار بازنشستگان سال 1402 و برنامه سال 1403 این افراد

3.امور بهره برداری

الف- مرور برنامه های قراردادهای جدید بهره برداری اعم از تصفیه خانه های فاضلاب اکباتان و پردیس

ب- مرور برنامه های قراردادهای جدید گشت و بازرسی اعم از گشت و بازرسی کرمان، شرق و غرب هرمزگان

ج- مرور برنامه قرارداد کیش (اتمام قرارداد قبلی و قرارداد آینده)

4.امور مطالعات

الف- مرور برنامه قراردادهای جدید EPC نظیر آرتاویل و تصفیه خانه فاضلاب پردیس برای MDR و گردش کار مدارک بین مشاور، پیمانکار و کارفرما: مقرر شد امور مطالعات با پیگیری جدی تر و با هماهنگی DCC و کنترل پروژه، نسبت به انجام مستند سازی ها اقدام نماید.

ب- تصفیه خانه ششم (افزایش ظرفیت 2/5 به 7/5): با توجه به ضرب الاجل پایان اردیبهشت 1403 برای تهیه اسناد مناقصه، مقرر شد امور مطالعات، نظارت و حقوقی و قراردادها برنامه زمانبندی هفتگی داشته باشند و فعالیت ها به صورت فشرده انجام گیرد.

5.امور نظارت

– مرور برنامه قراردادهای جدید اعم از آبفای قزوین، آب منطقه ای قزوین و شهرداری کرج: مقرر شد در مورد تصفیه خانه آب سد بالاخانلو، هماهنگی بیشتری بین امور مطالعات و نظارت انجام شود.

6.امور حقوقی و قراردادها

    • مرور اقدامات انجام شده در مناقصات مهم نظیر بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب پرند، EPC شهر آفتاب، EPC نیریز فارس و نظارت رینگ آبرساني تهران

این جلسه که از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه آغاز شده بود، پس از 4 ساعت مذاکرات فشرده و برنامه ریزی برای فعالیت های سال 1403 در ساعت 18 به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =