اخبار ری آب

جلسه شماره 100 شورای مدیران (31 خرداد 1402 )

در ابتدای جلسه مدیر عامل محترم، جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه ای دیگر از شورای مدیران ضمن خیر مقدم به مدعوین جدید این جلسه، عنوان داشتند این جلسه یکصدمین جلسه شورای مدیران شرکت ری آب محسوب می شود و به این واسطه جلسه ای متفاوت را در این روز خواهیم داشت و حضور مدعوین جدید در یکصدمین جلسه شورای مدیران را به فال نیک می گیریم.

ایشان توضیح دادند که اولین صورتجلسه ثبت شده شورای مدیران به  تاریخ 10/11/1378 برمی گردد که در زمان مدیریت عاملی جناب آقای مهندس عباس کوچکیان بود. البته در طی 23 سال گذشته، شماره سریال صورتجلسات شورای مدیران پیوسته نبوده است به گونه ای که از سال 1388 و همزمان با اخذ گواهینامه های ایزو شماره سریال های جدید برای چنین صورتجلساتی پیش بینی شد. به عبارت دیگر برگزاری 100 جلسه شورای مدیران، مربوط به حدود 14 سال گذشته می باشد.

مدیر عامل محترم، در ادامه، به معرفی چهار نفر از همکارانی پرداختند که در این جلسه، صاحب عنوان جدیدی می شوند. این همکاران عبارت بودند از آقایان مهندس سیامک توانا، مهندس احسان الله زهرایی، مهندس محمدباقر ابراهيم و خانم مهندس ساناز اسلامی. جناب آقای مهندس سیامک توانا به عنوان مشاور فنی مدیرعامل،  جناب آقای مهندس احسان الله زهرایی به عنوان سرپرست امور بهره برداری، جناب آقای مهندس محمدباقر ابراهيم به عنوان سرپرست دفتر اصفهان و سرکار خانم مهندس ساناز اسلامی به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادها. در این جلسه مدیر عامل محترم، از زحمات جناب آقای مهندس طیبی، که از پیش کسوتان صنعت آب بوده و سالها مدیریت دفتر اصفهان را بر عهده داشتند، به نیکی یاد کرده و از پی گیری های ایشان تقدیر به عمل آوردند و این گونه اظهار داشتند که این سنگر را به یکی از یاران جوانتر آقای مهندس طیبی واگذار کرده اند.

سپس هر یک از این همکاران به معرفی خود و سوابق تحصیلی و کاری خود پرداختند و سایر حاضرین در جلسه به ایشان تبریک گفته و آرزوی موفقیت نمودند.

شایان ذکر است جناب آقای مهندس سیامک توانا، پیش از بازنشستگی در دی ماه سال گذشته، به مدت 17 سال مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بودند و اخیراً به جمع خانواده بزرگ ری آب پیوسته اند.

جناب آقای مهندس احسان الله زهرایی سالها در شرکت ری آب اشتغال داشته اند و در دفتر اصفهان ایفای نقش نموده اند و برای اولین بار است که یکی از مسئولین امورهای تخصصی ری آب، در خارج از دفتر مرکزی، مستقر می شوند.

جناب آقای مهندس محمد باقر ابراهیم نیز سالها در شرکت ری آب اشتغال داشته اند و در دفتر اصفهان در پروژه های مختلف استان اصفهان ایفای نقش نموده اند و قرار است در توسعه فعالیت های دفتر اصفهان تحرکات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

سرکار خانم مهندس ساناز اسلامی نیز که از آبان ماه سال گذشته به عنوان اولین سرپرست دفتر حقوقی و قراردادها ایفای نقش نموده اند با افزایش بخش های جدید به این مجموعه، به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادها فعالیت خواهند کرد.

در ادامه جناب آقای تاج الدینی، مدیر محترم امور منابع انسانی، در مورد راه اندازی کل مجموعه نرم افزارهای اتوماسیون اداری شرکت توضیحاتی دادند و مشخص شد که پیمانکار مربوطه تا زمان اتمام نرم افزارهای حسابداری، حضور و غیاب و تایم شیت، امکان آماده نمودن نرم افزار دبیرخانه را ندارد و حداقل زمان ممکنه نیمه دوم سال جاری می باشد.

در بخش پایانی، مدیریت محترم عامل، جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، با توجه به ضرورت رفع مشکل ارتباط دفاتر شرکت در اقصی نقاط کشور با دفتر مرکزی و بالعکس، مقرر نمودند از شرکت های دیگر در خصوص نرم افزار دبیرخانه استعلام شود تا در صورت امکان، سیستم دبیرخانه مستقلی برای شرکت راه اندازی شود.

در ضمن با توجه به این که موعد افتتاح سالن کنفرانس شرکت، پانزدهم تیر ماه می باشد، لذا مقرر شد امور منابع انسانی، حداکثر تلاش را جهت تکمیل به موقع آن بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − بیست =