اخبار ری آب

جلسه بررسی و تصویب طرح ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب البرز ( 22 مهرماه 1402)

این جلسه در دفتر جناب آقای مهندس نامداری، مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان البرز و با حضور تنی چند از مسئولین آبفای البرز از جمله آقایان دکتر باقری (معاون محترم فاضلاب)، مهندس برخوردار(مجری ساخت ساختمان اداری)، مهندس طیبی و مهندس فتحی و سایر همکاران ایشان برگزار شد.

از طرف شرکت مهندسین مشاور ری آب نیز جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار (مدیر عامل محترم)، جناب آقای دکتر محمدی شوره (مدیر محترم امور نظارت)، جناب آقای مهندس موسویان (معاون منطقه 1 امور نظارت) و خانم مهندس طهماسبی(طراح معماری)، آقای مهندس تاج الدینی (طراح سازه)، آقای مهندس شکیبی (طراح تاسیسات برقی) و آقای مهندس اکبرنژاد (طراح تاسیسات مکانیکی ) حضور داشتند.

ساختمان مورد نظر، یک ساختمان نیمه کاره محسوب می شود که احداث آن حدود 20 سال پیش در محوطه مخزن شنطیانی در عظیمیه کرج، در دستور کار شرکت آبفای غرب استان تهران (البرز فعلی) قرار گرفت و پس از یک دوره طولانی، مقرر شد توسط شرکت مهندسین مشاور ری آب بازنگری شده و آماده اجرا گردد.

این ساختمان با مجموع مساحت 1700 متر مربع، محل استقرار مدیران و کارکنان ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، تله متری و سامانه 122 خواهد شد.

در این جلسه با ارائه گزارش توسط کارشناسان شرکت ری آب از بخش­های تخصصی معماری، سازه، برق و مکانیک، معدود کامنتهایی توسط حاضرین در جلسه مطرح و پاسخ های لازم توسط نمایندگان شرکت ری آب ارائه شد. شایان ذکر است با توجه به اینکه آبفای البرز برنامه ریزی کرده است که این ساختمان نیمه کاره را حداکثر تا 22 بهمن سال 1402 به بهره برداری برساند، قرار شد در اسرع وقت موارد طراحی، جمع بندی شود و با انتخاب پیمانکار وارد فاز اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =