اخبار ری آب

جلسه با مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری درباره پروژه آبرسانی بن-بروجن (10 آبان 1402)

در این روز شرکت مهندسین مشاور ری آب میزبان جناب آقای دکتر کریمی، مدیر عامل و جناب آقای دکتر سلامی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای چهار محال و بختیاری بود. با توجه به اقدامات انجام شده برای افتتاح بخشی از پروژه آبرسانی بن-بروجن این جلسه با حضور جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار، مدیر عامل محترم و سایر همکاران امورهای مطالعات، نظارت و حقوقی و قراردادها برگزار شد.

در این نشست، موضوعات مختلفی از جمله اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه و مسائل فنی و قراردادی برای تکمیل پروژه مطرح شد. در همین راستا سرکار خانم مهندس اسلامی، مدیر محترم حقوقی و قراردادها، توضیحاتی را در خصوص الزامات و محدودیت های پیمان های ایستگاه پمپاژ و انتقال نیرو به کارفرمای محترم ارائه کردند.

همکاران دیگر ری آب از جمله جناب آقای مهندس رادمهر، مدیر پروژه و جناب آقای مهندس حیدری، رئیس بخش تخصصی برق، کنترل و ابزار دقیق نیز به تشریح نیازهای فنی این پروژه در مقطع زمانی فعلی پرداختند.

در باب ساختمان اداری مورد نظر شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری نیز، سرکار خانم مهندس طهماسبی، از آرشیتکت های شرکت ری آب، که هفته گذشته از سایت مربوطه بازدید داشتند، نتایج بازدیدهای میدانی و اقدامات انجام شده را ارائه نمودند و دریافت اطلاعات درخواستی را موجب تسریع در حصول نتیجه اعلام کردند. جناب آقای دکتر سلامی نیز وعده ارسال اطلاعات را دادند.

در پایان نیز جناب آقای دکتر کریمی نیز خواستار ارائه راهکارهای لازم برای مسائل و مشکلات فنی و قراردادی برای تکمیل پروژه بین-بروجن شدند. جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار نیز با توجه به اهمیت موضوع، فی المجلس، مراتب انجام کار را به همکاران اعلام نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =