اخبار ری آب

کیکاف میتینگ پروژه پایش و سنجش مستمر منابع آب سطحی و زیرزمینی و تهیه گزارش های تحلیلی استان خراسان رضوی (8 آبان 1402)

باتوجه به ابلاغ قرارداد در تاریخ 1402/08/06 و بنا به دعوت کارفرمای محترم، جلسه آغازین(Kickoff Meeting) با حضور نمایندگان محترم کارفرما و شرکت مهندسین مشاور ری آب، در روز دوشنبه مورخ 1402/08/06 در محل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد.

در این جلسه نماینده محترم مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، جناب آقای دکتر ارجمند شریف، مدیر محترم مطالعات پایه منابع آب، جناب آقای مهندس زهرایی، مدیر محترم امور بهره برداری شرکت، جناب آقای مهندس عزیزی، مدیر پروژه و جناب آقای الیاس مداح صفایی، مدیر پروژه مقیم حضور داشتند.

در این نشست، جناب آقای دکتر ارجمند شریف، گزارشی ازسابقه پروژه در سالیان اخیر، شرح خدمات این قرارداد، چارت سازمانی، موارد مهم و تاثیرگذار در روند پروژه را بیان کردند. همچنین از اهمیت این قرارداد  برای مجموعه آب منطقه ای خراسان رضوی و لزوم پیگیری و تداوم این روند را عنوان کردند.

در ادامه جناب آقای مهندس زهرایی، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی کامل شرکت ری آب از پروژه و در راستای اهداف قرارداد، بر همراهی تیم کارفرما و مشاور در طول پروژه تاکید داشتند.

سپس مدیر پروژه، جناب آقای مهندس عزیزی گزارشی از اهم اقدامات انجام شده تاکنون ارائه نمودند که شامل موارد ذیل بودند:

    1. اجاره دفتر از روز اول قرارداد بدون حتی یک روز وقفه و استقرار تیم پروژه در دفتر
    2. تکمیل چارت سازمانی پروژه، اعم از تیم مدیریتی، ستادی و دفتری و صحرایی به همراه خودروهای مورد نظر و استقرار کلیه پرسنل از روز اول جهت انجام شرح خدمات قرارداد و تداوم کار.
    3. تجهیز و تکمیل کامل دفتر و ملزومات اداری و صحرایی از روز اول قرارداد.

که این سه موضوع، مثلث مورد تاکید کارفرما جهت پیشبرد اهداف پروژه را شامل شده و از سرعت عمل و روند طی شده تاکنون اعلام رضایت شد.

آقای مهندس صفایی بعنوان مدیرپروژه مقیم، ضمن تایید اقدامات انجام شده، موضوعات مورد نظر را بیان و گزارشی از پروژه ارائه و در خصوص نحوه تهیه گزارش و ثبت دیتاها و مستندات و مراحل آن در اپلیکیشن میزیتو تا رسیدن به مرحله بایگانی، ارائه دادند.

جلسه در دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

نمایی از تجهیز دفتر پروژه در شهر مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =