اخبار ری آب

پروژه تونل آبهای سطحی شهر تهران میزبان مدیران شهری پایتخت (18 اردیبهشت 1402)

در روز دوشنبه مورخ 1402/2/18 جمعی از اعضای محترم شورای شهر تهران و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و هیئت همراه از پروژه تونل آبهای سطحی بزرگراه فتح شهر تهران بازدید به عمل آوردند. این تونل به روش مکانیزه با دستگاه حفار TBM از نوع EPB زیر نظر شرکت ری‌آب، توسط پیمانکار درحال اجرا می باشد و تاکنون بالغ بر 4800 متر حفاری و سگمنت گذاری شده است.

در این بازدید، آقای مهندس سعید بخشنده آبکنار، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور ری‌آب، نیز حضور داشتند و در سخنانی خطاب به بازدیدکنندگان کارگاه، به اهمیت این تونل در ساماندهی جمع آوری و هدایت روانابها و سیلابهای غرب تهران(چیتگر) پرداختند. علاوه بر این با تشریح ظرفیت بالای آبگذری تونل، با اشاره به سایر نیاز های این سامانه در بالا دست و پایین دست تونل در دست اجرا، از اعضای محترم شورای شهر خواستند که پشتیبانی های لازم را از این سامانه به عمل آوردند تا امکان بهره مندی شهر تهران از این شبکه مهم زیرساختی هرچه زودتر میسر گردد.

در این بازدید، آقای دکتر جعفر تشکری هاشمی (رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران)، آقای دکتر سید محمد آقامیری(رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران)، آقای مهندس عباس شعبانی (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران)، آقای دکتر سید مهدی پورهاشمی (مدیرعامل خاکریزآب) و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولین شهر تهران حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =