اخبار ری آب

جلسه با مجری طرح جدید تصفیه خانه ششم آب تهران (2 آبان 1402)

با توجه به تغییرات انجام شده در شرکت آب منطقه ای تهران، جناب آقای مهندس محمد حسین کریمی از تاریخ یکم آبان 1402 به عنوان مجری طرح تصفیه خانه ششم و آبرسانی به تهران از سد تنظیمی کرج انتخاب شدند و جلسه ای را در روز دوم آبان، در محل تصفیه خانه ششم با حضور نمایندگان این مهندسین مشاور(آقایان مهندس توانا، دکتر فاضلی، دکتر محمدی شوره، مهندس موسویان و مهندس کیمیاوی) و پیمانکار برگزار کردند و برنامه ریزی لازم برای تسریع در انجام کارها را انجام دادند.

جا دارد برای جناب آقای مهندس کریمی، که از چهره های شناخته شده صنعت آب می باشند، در این جایگاه جدید و مهم آرزوی موفقیت نماییم. چرا که قطعاً تکمیل تصفیه خانه ششم تهران با ظرفیت هفت و نیم متر مکعب بر ثانیه، به عنوان بزرگترین تصفیه خانه آب در حال ساخت در سطح کشور، ماموریتی بسیار مهم برای شرکت آب منطقه ای تهران، در پایتخت کشور، می باشد.

شرکت مهندسین مشاور ری آب نیز ضمن آرزوی توفیقات برای جناب آقای دکتر محسنی، مجری پیشین، با تیم قوی مهندسی در این جلسه حضور داشتند تا مجری محترم جدید اطمینان داشته باشد که ری آب کما فی السابق تمام قد در کنار ارکان پروژه حضور دارد و به ارائه خدمات مهندسی، مبادرت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پانزده =