اخبار ری آب

جلسه کاری در ارتباط با بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک اکباتان (12 اردیبهشت 1403)

در این روز جلسه ای با نمایندگان شرکت فاضلاب تهران، آقایان مهندسین صفرخانلو و شیرازی، برگزار شد. در این جلسه از سوی ری آب، مدیر عامل، آقای مهندس بخشنده آبکنار، مدیر امور بهره برداری و همکاران ایشان، آقایان مهندسین زهرایی، مهرگان، کنجوری و احمدی، و مدیر امور منابع انسانی، آقای تاج الدینی حضور داشتند.
در این نشست کاری، آقای مهندس صفرخانلو ضمن برشمردن جایگاه شرکت مهندسین مشاور ری آب در آب و فاضلاب، انتظارات خود را در حوزه مدیریت تصفیه خانه و پشتیبانی های لازم بیان کردند. آقای مهندس شیرازی نیز به تبیین مسائل تصفیه خانه اکباتان پرداختند و خواسته های قراردادی از شرکت ری آب را اعلام کردند.
در ادامه آقای مهندس بخشنده آبکنار ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و تقدیر از نمایندگان محترم شرکت فاضلاب تهران، به برخی از مشکلات سه ماهه گذشته در ارتباط با مباحث قراردادهای پرسنلی اشاره کردند و در این باره آقای تاج الدینی به مسائل قانونی این قراردادها پرداختند و مقرر شد طی هفته بعد جلسه ای در شرکت فاضلاب تهران با مسئولین این موارد برگزار شود تا موانع مربوطه مرتفع گردد.
در ارتباط با فرایند تصفیه خانه و تامین مواد شیمیایی و تعمیرات و کارهای توسعه ای نیز صحبت های مفصلی شد که آقایان مهندسین زهرایی، مهرگان، کنجوری و احمدی توضیحات تفصیلی را ارائه نمودند.
پس از برگزاری جلسه، بازدید مشترکی از آزمایشگاه و واحدهای مختلف تصفیه خانه به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =