اخبار ری آب

ری آب در چهارمحال و بختیاری: طرح بزرگ آبرسانی بِن-بُروجِن و تحقق تامین آب آشامیدنی پایدار در بُروجِن (۱۸ آذر ۱۴۰۲)

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری، جناب آقای دکتر فردوس کریمی، مدیر عامل محترم شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا از اتصال شهرستان بروجن به بخش انتهایی طرح آبرسانی استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پس از ۱۵ سال انتظار، آب آشامیدنی پایدار به شهرستان بروجن رسید.

جناب آقای دکتر فردوس کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: امروز بخش انتهایی بزرگ‌ترین طرح‌ قانونی آب‌رسانی آشامیدنی چهارمحال و بختیاری به شهرستان بروجن وصل شد.

وی افزود: با اجرای این بخش از طرح مردم شهرهای سفیددشت، فرادنبه و بروجن در شهرستان بروجن از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.
کریمی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این قسمت طرح افزون ‌بر ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت ۴۵۶ هزار نفری زیرپوشش بزرگ‌ترین طرح‌ آب‌رسانی چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن از آب آشامیدنی پایدار استفاده می‌کنند.

وی طول مسیر اصلی بزرگ‌ترین طرح قانونی آب‌رسانی چهارمحال و بختیاری را ۱۲۴ کیلومتر و مسیر فرعی آن را ۱۳۹ کیلومتر دانست و یادآور شد: مجموع خط انتقال این طرح ۲۶۳ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز سه نمونه کیفی از این آب گرفته شد که کیفیت تمامی نمونه‌ها زیر ۰.۵ ان. تی. یو. (NTU) و بدون هیچ‌گونه آلودگی است.

دکتر فردوس کریمی گفت: در این طرح یکی از بهترین آب‌ها و تصفیه‌خانه‌های کشور با بهره‌مندی از ایستگاه پمپاژ هوشمند در حال کار می باشد.

به عنوان دستگاه نظارت طرح، شرکت ری آب، به همه ارکان این طرح، به خصوص همکاران دستگاه نظارت، که در این ارتباط، زحمات زیادی را متقبل شدند، دست مریزاد می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =