اخبار ری آب

تصفیه خانه فاضلاب پرند میزبان نماینده مجلس و مدیران ارشد آبفای استان تهران (۸ آذر ۱۴۰۲)

در صبح روز چهارشنبه هشتم آذر ۱۴۰۲ ، تصفیه خانه فاضلاب پرند میزبان تنی چند از مقامات کشوری و استانی از جمله حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و جناب آقای مهندس اردکانی، مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان تهران به همراه معاونین محترم ایشان بود. شایان ذکر است میزبان این بازدید آبفای جنوب غربی استان تهران بود و به حضور مدیران ارشد آن از جمله جناب آقای مهندس عرفانی نسب، مدیر عامل و جناب آقای مهندس ثامنی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب می توان اشاره کرد.

در این بازدید مدیرعامل محترم شرکت مهندسین مشاور ری آب، جناب آقای مهندس بخشنده آبکنار و معاون منطقه ۱ امور نظارت شرکت جناب آقای مهندس موسویان و مهندسین ناظر پروژه، جناب آقای مهندس صمدبین و جناب آقای مهندس پاپی نیز حضور داشتند. در جلسه برگزار شده در سالن کنفرانس ساختمان اداری تصفیه خانه، جناب آقای مهندس موسویان، نسبت به ارائه توضیحات فنی و مالی پروژه، برای حاضرین در جلسه، مبادرت نمودند.

بنابر برنامه ریزی های انجام شده بر اساس جریان نقدینگی ارائه شده توسط مهندسین مشاور ری آب برای تکمیل پروژه، این گونه تصمیم گیری شد که با تامین اعتبارات مورد نیاز، بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه تا د هه فجر امسال (۱۴۰۲) به بهره برداری برسد و بخش لجن نیز  با توجه به برنامه ریزی انجام شده و تامین اعتبارات مورد نیاز تا بهار ۱۴۰۳ وارد مدار شود.

شایان ذکر است در حال حاضر بخش مایع مدول اول تصفیه خانه باظرفیت ۲۹۰۰۰ متر مکعب بر شبانه روز، در حال بهره برداری است و با تکمیل مدول دوم، ظرفیت تصفیه خانه به ۵۸ هزار متر مکعب بر شبانه روز خواهد رسید. اعتبار مورد نیاز برآورد شده برای تکمیل پروژه مبلغ ۴۷۶۰ میلیارد ریال می باشد.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط جناب آقای مهندس ثامنی، معاون آبفای جنوب غربی استان تهران، از دی ماه سال گذشته تاکنون پیشرفت این پروژه از ۳۸ درصد به ۵۵ درصد رسیده است. جناب آقای مهندس اردکانی، مدیر عامل آبفای استان تهران نیز، از عملکرد شرکت مهندسین مشاور ری آب به عنوان مشاور این طرح، در پیشرفت این پروژه ابراز تشکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =